♦️ *امکان استعلام موردی شناسه کالا در فرایند ثبت‌سفارش*

♦️ *امکان استعلام موردی شناسه کالا در فرایند ثبت‌سفارش*

📢قابل توجه کاربران محترم سامانه جامع تجارت ؛

✅ در مواقعی که کاربر اقدام به اخذ شناسه کالا کرده ولی پس از گذشت 24 ساعت اطلاعات شناسه کالا در سامانه جامع تجارت قابل مشاهده نمی‌باشد، امکان استعلام موردی شناسه کالا در فرآیند ثبت‌سفارش ایجاد شده است.

⏮️ در پنجره «جستجوی شناسه کالا» (مطابق تصویر زیر) در صورتی که شناسه کالا در سامانه جامع تجارت موجود نباشد، گزینه *«استعلام شناسه کالا»* ظاهر شده و کاربر می‌تواند با انتخاب این گزینه، اقدام به درج فوری شناسه کالا در اطلاعات کالای پرونده ثبت‌سفارش خود نماید. در صورتی‌که شناسه کالای وارد شده صحیح باشد، اطلاعات شناسه کالا به صورت آنی در سامانه تجارت درج شده و قابل مشاهده خواهد بود.

✳️ لازم به ذکر است در صورتی که تعرفه مشمول خدمات پس از فروش بوده و کاربر برای شناسه کالای استعلام شده از روش فوق، داری تاییدیه خدمات پس از فروش (گارانتی) باشد، حداکثر پس از 24 ساعت از زمان انتخاب گزینه «استعلام شناسه کالا»، امکان ثبت کالا برای متقاضی فراهم می‌گردد.

🎯  کانال ترخیص کاران
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
🌍 ➣ @Tarkhis_Karan

جهت مشاهده در تلگرام روی اینجا کلیک کنید


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *